Пошуковий запит: (<.>A=Кондратова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Савчук О. М. Організація практики студентів на бакалаврських програмах з соціальної роботи: закордонний досвід [Електронний ресурс] / О. М. Савчук, Л. Д. Кондратова // Наукові записки НаУКМА. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - 2013. - Т. 149. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMApp_2013_149_14
|
2. |
Кондратова Л. Г. Культурологічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації виховної дії [Електронний ресурс] / Л. Г. Кондратова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 2. - С. 201-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_2_27
|
3. |
Хлєбникова Л. Музичне мистецтво для загальноосвітніх навчальних закладів. 1-4 класи [Електронний ресурс] / Л. Хлєбникова, Л. Дорогань, І. Івахно, Л. Кондратова, О. Корнілова, О. Лобова, Н. Міщенко // Мистецтво та освіта. - 2012. - № 1. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2012_1_4
|
4. |
Хлєбникова Л. Музичне мистецтво для загальноосвітніх навчальних закладів. 1-4 класи [Електронний ресурс] / Л. Хлєбникова, Л. Дорогань, І. Івахно, Л. Кондратова, О. Корнілова, О. Лобова, Н. Міщенко // Мистецтво та освіта. - 2012. - № 2. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2012_2_4
|
5. |
Хлєбникова Л. Музичне мистецтво для загальноосвітніх навчальних закладів. 1-4 класи [Електронний ресурс] / Л. Хлєбникова, Л. Дорогань, І. Івахно, Л. Кондратова, О. Корнілова, О. Лобова, Н. Міщенко // Мистецтво та освіта. - 2012. - № 3. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2012_3_4
|
6. |
Хлєбникова Л. Музичне мистецтво для загальноосвітніх навчальних закладів. 1-4 класи [Електронний ресурс] / Л. Хлєбникова, Л. Дорогань, І. Івахно, Л. Кондратова, О. Корнілова, О. Лобова, Н. Міщенко // Мистецтво та освіта. - 2012. - № 4. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2012_4_4
|
7. |
Кондратова Л. Г. Формування відкритого освітнього середовища сучасної мистецької післядипломної педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] / Л. Г. Кондратова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 56-57. - С. 201-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_56-57_27
|
8. |
Кондратова Л. Г. Електронні підручники та інформаіійні технології на уроках музики [Електронний ресурс] / Л. Г. Кондратова // Мистецтво та освіта. - 2016. - № 2. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2016_2_4
|
9. |
Кондратова Л. Г. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 8 класі [Електронний ресурс] / Л. Г. Кондратова // Мистецтво та освіта. - 2016. - № 3. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2016_3_15
|
10. |
Кондратова Л. Г. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 8 класі(ІІ семестр [Електронний ресурс] / Л. Г. Кондратова // Мистецтво та освіта. - 2016. - № 4. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2016_4_14
|
11. |
Жуков І. А. Cпосіб оцінювання інтенсивностей первинних інформаційних потоків, згенерованих абонентами комп’ютерної мережі речей [Електронний ресурс] / І. А. Жуков, М. К. Печурін, Л. П. Кондратова, О. О. Печуріна // Наукоємні технології. - 2018. - № 3. - С. 308-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2018_3_6
|
12. |
Кондратова Л. Г. Орієнтовний тематичний план уроків мистецтва у 1 класі (1 семестр) [Електронний ресурс] / Л. Г. Кондратова // Мистецтво та освіта. - 2018. - № 3. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2018_3_16
|
13. |
Кондратова Л. Г. Дистанційний курс "Методика викладання мистецтва в початковій школі на засадах НУШ" як засіб професійного саморозвитку вчителя мистецтва [Електронний ресурс] / Л. Г. Кондратова // Мистецтво та освіта. - 2019. - № 3. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2019_3_11
|
14. |
Кондратова Л. Г. Орієнтовний тематичний план уроків мистецтва у 1 класі (2 семестр) [Електронний ресурс] / Л. Г. Кондратова // Мистецтво та освіта. - 2018. - № 4. - С. 62-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2018_4_17
|
15. |
Кондратова Л. Г. Електронний засіб навчального призначення "Мистецтво" в початковій школі [Електронний ресурс] / Л. Г. Кондратова // Мистецтво та освіта. - 2019. - № 1. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2019_1_6
|
16. |
Жуков І. А. Оцінювання інтенсивностей первинних інформаційних потоків, згенерованих абонентами інтернету речей [Електронний ресурс] / І. А. Жуков, М. К. Печурін, Л. П. Кондратова, С. М. Печурін // Проблеми інформатизації та управління. - 2019. - Вип. 1. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pitu_2019_1_6 Деталізовано підходи до оцінювання інтенсивностей первинних інформаційних потоків, що генеруються абонентами відносно нового об'єкту інформаційних технологій, - комп'ютерних мереж речей, для прогнозування їх розвитку. Оцінка первинного, від існуючих або потенціальних абонентів, інформаційного навантаження на Інтернет речей, є необхідною умовою успішного розвитку цього відносно нового об'єкта інформаційних технологій, зокрема, - для ефективного розподілу зусиль на створення інформаційно-телекомунікаційної інфраструктури. Оцінювання сукупної інформаційної потужності (продуктивності) програмно-апаратних засобів - джерел первинної, для мережі, інформації, є досить складним завданням. Показником інтенсивності загального інформаційного потоку обрано ВВП, який опосередковано представляє обсяг речей (читай - інтелектуальних сенсорів і виконавчих пристроїв), які можуть (потенційно) і породити інформаційне навантаження на кіберфізічну мережу (Інтернет речей). Цей показник (укупі з ВВП ППС, ВНП та ін.) розраховується щорічно (тобто одиницею часу в нашій задачі вибираємо рік) для всіх країн, абоненти яких можуть скласти саму комп'ютерну мережу речей. В якості абонентів для регіональних мереж можуть виступати галузі народного господарства, як інтегровані сукупності підприємств - генераторів речей. Пропонується модель, побудована на основі моделі міжгалузевого балансу В. В. Леонтьєва. Введено припущення про пряму лінійну залежність кількості інформації, що генерується термінальними пристроями та надходить в мережу в одиницю часу, від кількості речей-терміналів. Безпосереднє використання, для прогнозування розвитку, мережі, існуючої офіційної статистичної звітності створює небезпеку спотворення відповідних оцінок. Запропонована проста модель враховує зв'язки між абонентами мережі речей в процесі виробництва, що дозволяє отримати більш точну, ніж класична (отримана безпосередньо за макроекономічними показниками), оцінку розподілу інтенсивностей первинної інформації, що виходить від кінцевих пристроїв.
|
17. |
Жуков І. А. Задача класифікації об’єктів для систем з обмеженими обчислювальними ресурсами [Електронний ресурс] / І. А. Жуков, М. К. Печурин, Л. П. Кондратова, С. М. Печурин // Проблеми інформатизації та управління. - 2019. - Вип. 2. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pitu_2019_2_10
|
18. |
Панкратова Н. Д. Системная стратегия гарантированного функционирования сложной технической системы в реальных условиях эксплуатации [Електронний ресурс] / Н. Д. Панкратова, Л. П. Кондратова // Проблемы управления и информатики. - 2019. - № 1. - С. 82-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PUI_2019_1_11 Предложена системная стратегия гарантированного функционирования сложной технической системы (СТС), ориентированная на своевременное выявление и устранение причин возможного перехода работоспособного состояния в неработоспособное на основе системного анализа многофакторных рисков нештатных ситуаций, достоверного оценивания ресурса допустимого риска для разных режимов функционирования СТС и прогнозирования основных показателей живучести объекта в течение заданного периода эксплуатации. Приведены модели прогнозирования и оценивания ресурса допустимого риска, составляющие основу реализации предлагаемой стратегии в форме информационной платформы технической диагностики. В качестве примера приводится функционирование системы замкнутого оборотного водоснабжения.
|
19. |
Кондратова Л. Г. Упровадження нових форм неформальної освіти вчителів музичного мистецтва в розвитку педагогічної майстерності на основі цифрових технологій [Електронний ресурс] / Л. Г. Кондратова // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 12(1). - С. 177-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_12(1)__41
|
20. |
Спірін О. М. Зміст підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з використання сервісів Google Workspace for Education [Електронний ресурс] / О. М. Спірін, В. В. Олійник, С. В. Антощук, Л. Г. Кондратова, Н. І. Гущина // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 53(2). - С. 196-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_53(2)__41
|
| |